Contabilitate

Responsabil departament:

CIUCANU ANA MARIA

Atribuții

  • Acordarea unor sprijine financiare de către consiliul local,
  • Angajarea gestionarilor, constituirea de garantii si raspunderea în legatură cu gestionarea bunurilor
  • Acordarea voucherelor de vacanță,
  • Angajarea, Lichidarea, Ordonantarea si Plata Cheltuielilor,
  • Casarea obiectelor de inventar,
  • Centralizarea situatiilor financiare,
  • Circuitul documentelor financiar- contabile,
  • Circuitul documentelor specifice,
  • Contabilitatea trezoreriei institutiei,
  • Contabilizarea salariilor,
  • Contractarea unui împrumut,
  • Corectarea erorilor constatate in documentele de plata,
  • Decontarea navetei personalului didactic și didactic auxiliar,
  • Elaborarea,aprobarea, executia si incheierea executiei bugetelor de venituri si cheltuieli,
  • Elaborarea Registrului Cartea mare,
  • Elaborarea Registrului Inventar,
  • Elaborarea Registrului Jurnal,
  • Elaborarea situațiilor financiare,
  • Exercitarea controlului financiar preventiv propriu,
  • Finantarea cheltuielilor cu ajutoare sociale si burse ale ordonatorilor din subordine,
  • Finantarea cheltuielilor cu bunuri si servicii ale ordonatorilor din subordine,
  • Finantarea cheltuielilor de capital ale ordonatorilor din subordine,
 
  • Finantarea cheltuielilor de cultura ale ordonatorilor din subordine,
  • Finantarea cheltuielilor de personal ale ordonatorilor din subordine
  • Întocmirea Balanţei de verificare,
  • Intocmirea evidența si utilizarea documentelor interne,
  • Intocmirea si aprobarea bugetului centralizat,
  • Intocmirea situatiei privind monitorizarea cheltuielilor de personal,
  •  Operarea bugetului, angajamentelor în forexebug,
  • Operaţiunile de aprovizionare, recepţie, decontare şi dare în consum a carburanţilor,
  • Organizarea gestiunea si contabilizarea activelor fixe,
  • Organizarea gestiunea si contabilizarea deplasarilor,
  • Organizarea gestiunea si Contabilizarea fondurilor structurale nerambrusabile,
  • Organizarea gestiunea si contabilizarea investitiilor,
  • Organizarea gestiunea si contabilizarea materialelor,
  • Organizarea gestiunea si contabilizarea obiectelor de inventar,
  • Organizarea gestiunea si contabilizarea serviciilor,
  • Organizarea gestiunea si contabilizarea veniturilor,
  • Organizarea si desfasurarea activitatii de casierie,
  • Organizarea şi funcţionarea contabilităţii,
  • Planificarea, organizarea si desfasurarea activitatii de inventariere,
  • Plata salariilor,
  • Reevaluarea patrimoniului,
  • Restituirea sumelor achitate in plus sau eronat,
  • Scoaterea din functiune si casarea activelor fixe.
Skip to content